A G530-ak esetén előfordul, hogy újraindítás után a kijelző felbontása átvált 1024x768-ra, és vagy visszaáll a gyári felbontásra, vagy marad ezen a felbontáson.
A problémát a nem megfelelő chipset és video driver okozza.
Jelenleg két terméktámogatási oldal van, és a G530 esetében nem mindegy, hogy melyiket használjuk, mert a kettő ez esetben különbözik.
Consumer product support page - http://consumersupport.lenovo.com
Commercial product support page - http://www.lenovo.com/support
A nálunk forgalmazott gépekhez a Commercial supportot kell használni.
A problémára az alábbi a megoldás:
1) A kapcsolodó drivereket uninstallálása (chipset és video driver)
2) A megfelelő Intel chipset driver telepítése: innét
3) A megfelelő Intel video driver telepítése: innét
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
boriska 2009.09.05. 12:55:48